söndag 23 mars 2014

Gibson

Dra mig baklänges på en liten vagn och kalla mig Stacy.

Ships to: Worldwide

Fyfan... är ju bra sugen alltså! Har ju lite pengar undanstoppat som det är tänkt att jag ska ha till "underhållning"/tatueringar och sånt, men tatueringar blir det ju tyvärr inte så många nu för tiden... 
8k är ju rätt så nice för den här guran! Signaturmodell och allt! 
Har spanat på Melody Makern länge, dock har jag bara hittat den med Les Paul-kroppen. 
2008 (tror jag) års modell

Sen nu har det ju också kommit en ny modell! 2014 års modell. Den är inte alls lika snygg. Dels har de gjort kroppen tjockare så att den liknar en Les Paul ännu mer! Tror dock att Les Paul Jr. har en lika smal kropp som original-Melody Makern. Och sen har de också satt på det mer traditionella Gibson-huvudet istället för det mycket smalare som syns på bilden ovan här. I don't like it! Man har ju Melody Makern för att den ser lite speciell ut, med huvudet, den smala kroppen och endast en mick. 

2014 års modell





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar