fredag 21 mars 2014

Att göra

En liten att göra lista, mest bara för min egen del.
  • Se alla 31 filmer och tre TV-serier jag har liggandes i min dator. 
  • Se alla osedda Blu-ray- och DVD-filmer som ligger i hyllan.
  • Kolla ifatt på de ~20 väldigt intressanta TV-serier som just nu pågår men jag ännu inte tagit tag i.
    (Black Sails, Vikings, Walking Dead, Hannibal, True Detective, Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D., Archer, House of Cards, Lilyhammer, Girls, Homeland, HIMYM och BBT, för att nämna några)
  • Betygsätta alla låtar i mitt iTunes-bibliotek. 
  • Hitta en bra sjukgymnast. (Tips?
  • Börja titta på tips för att odla tillbaka mitt långa hår.
    (Ska det blir svart igen, måntro?)
Långt på huvudet och inget i ansiktet.

Luscious som fän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar