söndag 4 januari 2015

2015, dag 4

004. Hiss & Diss - 2014
Jag skulle nog säga att 2014 varit ett bra år! #1 event var så såklart ankomsten av vårt första barn, Elias. Det är i alla fall den största jävla hiss jag någonsin sett. Däremot måste jag nog ta mig en titt i iPhoto för att se vad som hänt under resten året, så brb. 
Hmm, ja just det. I april köpte jag en ny gitarr… #hiss

I juni tappade jag min iPhone på Bråvalla festivalen och tvingades leva med en ”dumbphone” i en månad och en Android-telefon i två månader. #diss
Och i augusti började jag plugga till gymnasielärare vid LiU. Det är i alla fall än så länge väldigt roligt och hoppas att de nästkommande fem åren kommer vara barmhärtiga mot min rätt skarpa men långsamma hjärna! 
...
Och i mellandagarna köpte jag mig en Xbone! #hiss

Så totalt sett är det defintivt en #hiss på 2014!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar